Spaar mee voor onze club!

Spaar mee voor onze club!

Hoofdmenu

Start trainingen nieuwe seizoen 20-21

Besten,

  

De afgelopen weken is er achter de schermen weer hard gewerkt door alle vrijwilligers om de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen op te zetten.

De 1e fase is het starten van de trainingen welke nog steeds onder de Corona regels worden uitgevoerd.

Via de mail wil ik iedereen informeren over de 1e week start.

Welke teams mogen gaan starten en wat de spelregels zijn tijdens deze 1e fase.

 

Week1 – start 3 augustus
- Zaterdag selectie + keepers (za1 start zaterdag 1 augustus)
- Zondag selectie + keepers
- 019-1

 

Week2 – start 10 augustus
- Jeugd selectie teams
- Senioren recreatie

Week3 – start 17 augustus
NTB welke teams er kunnen gaan starten.

 

Ik verzoek alle commissies deze communicatie door te sturen naar de trainers van de teams.

 

 

Algemene uitgangspunten Voetbal & Atletiek:

Trainingen voorbereidingen nieuw voetbalseizoen

  1. De start datum van de voetbal trainingen ter voorbereiding voor het nieuwe seizoen is vastgesteld op maandag 3 augustus 2020.
  2. Niet alle teams kunnen starten vanaf 3 augustus.
    Per week zullen teams toestemming krijgen om te gaan starten.
    De reden hiervoor is dat de COVID-organisatie per week op orde moet zijn.
    Tevens moeten de teams worden voorzien van materialen welke per week wordt vrijgegeven door de materiaalcommissie.
  3. Er zal een nieuw voetbal training schema worden opgesteld.
    Het huidige trainingsschema komt hiermee te vervallen.
  4. Het trainingsschema zal voor alle teams centraal worden beheerd door het Operationele  Corona Team bestaande uit vertegenwoordigers van alle commissies voetbal en atletiek senioren en jeugd selectie en recreatieteams.
  5. Alle teams krijgen de mogelijkheid om minimaal 1x te trainen in de week
  6. Voor jeugdselectieteams is de regel dat deze 3 trainingen per week uitvoeren.
    Voor de sub-selectieteams is de regel dat deze 2x per week trainen.
    Hier gelden o.a. eisen vanuit het technisch jeugdbeleid.
  7. Keeperstraining wordt ook aangeboden in het trainingsschema.
  8. Circuittraining voor JO7 t/m JO13 worden weer op de woensdagmiddag ingepland.
    Op de woensdag worden er in de avond geen teams ingepland van 012 en lager.
  9. Er zullen verschillende tijdsblokken worden aangeboden voor de pupillen (07 t/m 012) en junioren (013 t/m 019) jeugd, senioren (18+) , veteranen (35+), dames (18+), walking football welke per dag kunnen verschillen (zie trainingsschema)
  10. De lagere teams 012 t/m 07 zullen zoveel mogelijk gecombineerd op hetzelfde dag/tijdsblok/veld worden ingedeeld dus bijv. 011-3/011-4, MO9-1/2/3 samen op ½  of ¼ veld. We gaan geen losse teams inplannen.
  11. In het dagschema zullen ook externe organisaties worden opgenomen zoals BSO en Play2Improve.
  12. Materialen worden weer via de oude werkwijze beschikbaar gesteld.
    Teamtrainers zullen weer een ballenkar met code toegewezen krijgen.
  13. Er kan worden getraind op de dagen maandag t/m vrijdag.
    De vrijdagavond zal ook worden gebruikt voor wedstrijden.
  14. De volgende velden zullen beschikbaar worden gesteld voor de trainingenVeld1 (kunstgras)
    Veld2 (kunstgras)
    Veld3 (beschikbaar voor trainingen vanaf 28-08-2020)
    Veld4 (beschikbaar voor trainingen vanaf 28-08-2020) (beschikbaar voor Atletiek)
    Veld5 (kunstgras)
    Veld6 (kunstgras)
  15. Er mogen geen ouders, familie of vrienden op het terrein tijdens de traingen.
  16. Er mogen doordeweeks tijdens de trainingen geen oefenwedstrijden worden georganiseerd tegen andere verenigingen.
    Er is alleen een uitzondering voor geplande KNVB A-categorie wedstrijden senioren en jeugd.
    Het veld waar een wedstrijd op wordt gepland vervalt dan voor de trainingen.

    Oefenwedstrijden in aanloop naar het nieuwe seizoen kunnen i.o.m. het wedstrijd secretariaat worden gepland op de zaterdag en zondag maar niet doordeweeks.
    Uitzondering hierin is dat de wedstrijd past in het daarvoor gereserveerd trainingsblok en dat dit niet ten koste gaat van andere teams die ook in de het schema staan ingepland.
  17. Er zullen elke dag co√∂rdinatoren (stewards) aanwezig zijn namens de vereniging die zichtbaar zijn voor toezichthouders en handhavers.
    Deze zullen herkenbaar zijn aan de gele hesjes.
    Zij zullen toezicht houden of iedereen zich houd aan de voorwaarden vanuit de gemeente en vereniging en zullen hen aanspreken die zich hier niet aan houden.
  18. Er zal een weekschema worden opgesteld wie de dag co√∂rdinatoren (stewards) zijn en wat hun contactgegevens zijn.
  19. Atletiek planning en trainingsschema zal integraal onderdeel zijn van dit plan.
  20. De kantine is open op de volgende trainingsdagen

    Dinsdag, Woensdag en Donderdag

    Tijdens de opstartweken zullen de openstelling tijden wekelijks op de website worden geplaatst.

    Laat spelers zelf genoegd drinken meenemen naar het veld middels een eigen bidon.
    Team kratten bidons zijn niet toegestaan.
  21. Kleedkamers zijn niet beschikbaar en dus verboden terrein voor trainingen.
  22. Toiletten zijn wel beschikbaar bij de kleedkamers.
  23. Er komt een nieuwe hoofdingang en een uitgang.
    Dit zal worden aangegeven met markeringen en welke looproutes er zijn toegestaan.
  24. Er mogen geen auto’s voor het terrein worden geplaatst.
    Ouders kunnen kinderen afzetten op het parkeerterrein aan het Wedde kant.
    Fietsers zijn wel toegestaan en kunnen hun fiets plaatsen in de fietsenrekken.
  25. Teams verzamelen voor de hoofdingang met hun trainers/teambegeleiders.
  26. Teams gaan gezamenlijk naar en weer van het veld.
  27. Laatkomers zullen door begeleiders naar het team worden gebracht.

 

Indien er nog vragen zijn dan hoor ik dit graag.


Richard Backx
Jeugd voorzitter
jeugdvoorzitter@voorschoten97.nl
06-51 61 55 98

© 2019-2020 Voorschoten '97 / Webmasters; Alle rechten voorbehouden.